Moi!

Sori, etten ole nyt vähään aikaan kirjoitellut :'D Tosiaan SSOssa olen alkanut olemaan aktiivisempi, kiitos rakkaan klubini, mutta nyt sitten postauksien kirjoittaminen tuntuu olevan kauhistuttavan vaikeaa.. o;
Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja pakotan kirjoittamaan edes kerran viikossa OwO Mutta ei sillä, viimeaikoina ei ole paljoa tapahtunutkaan. Olen käynyt SSOssa periaatteessa klubin aktiviteeteissa ja hoitamassa hepat (= ostamassa tallitytön). Muuta en olekaan jaksanut tehdä. Keskiviikkona tuli uusia tehtäviä South Hoofiin, niitäkään en ole saanut aikaiseksi tehdä. Ehkä joskus. Nyt huomenna tulee taas päivitys, ja tällä kertaa jotain jännittävää: UUSIA HAHMO ANIMAATIOITA herranjestas kuinka pitkään niitäkin on odoteltu. Tästä lisää luultavasti seuraavassa postauksessa.
En tiedä muuten olenko maininnut, minulla on SSO youtube kanava, nimellä Samantha Bunnyrock. Saa tilata.

Seuraavaksi ei SSO asioita, jos et jaksa lukea muista peleistä, voit jo mennä pois :P

SSOn lisäksi aloin pelaamaan peliä nimeltään Alicia Online! Olen ennenkin sitä koettanut pelailla, mutta nyt kun siihen tuli viimein itse online versio, eli pystyy kisaamaan muiden kanssa, se on paljon kiinnostavampi. Veikkaan ettette siitä halua kamalasti kuulla, mutta kerron kuitenkin ;)
Pelaan AOta nimimerkillä SammySSO eli tunnistaa luultavasti helpolla. Olen vasta siis aloittanut aktipelaamisen, eli olen tällä hetkellä 3 levuinen ja mulla on vain yksi hevonen. Pelin lataaminen on muuten suht. vaikeaa, eli siihen minusta ei ole avuksi.

Ette varmaan jaksa pidempää romaania lukeakaan, joten heihei nyt tällä kertaa, lupaan yrittää kirjoitella!